Średnio każdy z czterech wyemitowanych do tej pory odcinków"Koła fortuny" oglądało 2,59 mln widzów - wynika z danych AGBNielsen Media Research. Udziały TVP2 w rynku w czasie emisjiprogramu wyniosły 17,13 proc. w grupie wszystkich widzów, a w tzw.grupie komercyjnej - 16,22 proc.
Rok temu, w poniedziałki i wtorki pomiędzy 19.00 a 19.30, Dwójkęoglądało średnio 1,92 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie13,02 proc. (grupa 4+) i 11,37 proc. (grupa 16-49).
Podczas emisji "Koła fortuny" Dwójka była dopiero na czwartymmiejscu pod względem liczby widzów. Największą popularnościącieszyła się w tym paśmie telewizja TVN, emitująca "Fakty", któreoglądało 4,44 mln osób. Dalej uplasowały się: TVP1 ("Wieczorynka";3,07 mln) i Polsat ("Wydarzenia", "Sport" i "Prognoza pogody"; 2,71mln).
Wśród widzów "Koła fortuny" dominują kobiety. Program jestnajchętniej oglądany także przez osoby powyżej 45. roku życia,mieszkańców wsi i najmniejszych miast z wykształceniem podstawowymi średnim.

Gospodarzem nowej edycji "Koła fortuny" jest Krzysztof Tyniec, ajego asystentką jest Marta Lewandowska. Nowe odcinki realizowane sąw formie show podobnie jak w wersji francuskiej. W przeszłościteleturniej emitowany był przez TVP2 w latach 1992 - 1998.











