Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Film dokumentujący spotkanie dwóch mistrzów: Miko Marczyka - rajdowego mistrza Europy oraz Łukasza Zakrzewskiego - mistrza świata w żeglarstwie lodowym promuje Škodę Enyaq 4x4.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4
Skoda na kole podbiegunowym

Celem obu sportowców, którzy spotkali się na Kole Podbiegunowym, było sprawdzenie, jak Škoda Enyaq 4x4 radzi sobie tam, gdzie kończy się granica przyczepności. Czyli na lodzie i śniegu.

Tłem reklamy "Wyzwanie lodu" są zamarznięte tereny Laponii. To tutaj powstał film dokumentujący spotkanie dwóch mistrzów. Film ma być nie tylko efektowną konfrontacją sportów, ale przede wszystkim opowieścią o dyscyplinie, doświadczeniu i rozwiązaniach, które pozwalają człowiekowi działać skutecznie w ekstremalnych realiach.

Realizm i filmowa narracja

Autorem filmu jest Tomasz Knittel.Spot ukazuje także dynamiczne połączenie dwóch form ruchu, ślizg bojera i napęd elektryczny Škody Enyaq 4x4.

Film wykorzystuje minimalistyczny montaż i oszczędną narrację, opartą m.in. na fińskim poemacie. To zabieg, który wzmacnia odbiór, nie odwracając uwagi od meritum. Produkcja wykracza poza klasyczny format reklamowy. Pokazuje napęd 4x4 nie tylko jako rozwiązanie inżynieryjne, ale jako narzędzie realnego wsparcia w codziennych i nietypowych warunkach.

"Wyzwanie lodu" to część szeroko zakrojonej kampanii Škoda 4x4 pod hasłem: "Ciesz się drogą. Cel i tak osiągniesz." Materiał zrealizowany w Finlandii jest najbardziej rozbudowaną częścią kampanii.

Pełna wersja w kinach

W mediach tradycyjnych emitowany będzie 30-sekundowy spot, a w cyfrowych jego 15-sekundowa wersja. W kinach prezentowana będzie pełna wersja filmu, ponad czterominutowy materiał w reżyserskiej wersji. W przestrzeni miejskiej pojawią się citylighty stylizowane na plakaty filmowe.

Działania komunikacyjne uzupełnia strona internetowa, na której użytkownicy mogą zapoznać się z rozszerzoną historią kampanii.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine. Produkcją materiałów wideo zajęło się studio Papaya Films, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction Poland.

Koło Podbiegunowe. Miko Marczyk, Enyaq i bojer. Czy sprostają ekstremalnemu wyzwaniu lodu?

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"