Komunikacja+PR odpowiada za public relations Panelu Gospodarstw Domowych w GfK Polonia

Firma badawcza GfK Polonia nawiązała współpracę z agencją Komunikacja+PR, która będzie realizować zadania dla zespołu Panelu Gospodarstw Domowych, którym zarządza Szymon Mordasiewicz.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Komunikacja+PR odpowiada za public relations Panelu Gospodarstw Domowych w GfK Polonia

Umowa obejmuje zadania z PR korporacyjnego i produktowego. W ramach współpracy agencja zajmie się przede wszystkim komunikacją zewnętrzną, relacjami z mediami, pozycjonowaniem eksperckim, przygotowywaniem materiałów na potrzeby komunikacji korporacyjnej oraz komunikacją B2B.

- Jestem przekonany, że usystematyzowane i profesjonalne podejście do sfery PR i współpracy z mediami korzystnie wpłynie na pracę z naszymi klientami, otworzy nowe obszary komunikacji z rynkiem, a także pozwoli naszemu zespołowi na realizacje własnych ambicji w całkowicie nowych obszarach - mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny, Panel Gospodarstw Domowych w GfK Polonia.

Obszarami działania Panelu Gospodarstw Domowych są rynek FMCG, badanie zwyczajów konsumenckich oraz retail. W sektorze FMCG Panel specjalizuje się w analizach polskiego rynku detalicznego oraz konsumenta.

Strony nie zdradzają, na jaki okres podpisano umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu