Nowa DUKA jest biała, świeża i nowoczesna. Charakter marki podkreśla drewniana podłoga malowana na biało, jasne ściany oraz meble w tym samym kolorze. W nowej odsłonie sklepów, DUKA jest jeszcze bardziej przyjazna Klientom - ma obniżony system regałów, aby swobodnie mogli sięgnąć po dowolny produkt. Odnowiona DUKA to miejsce, które klienci odwiedzają nie tylko w celu wyposażenia własnych kuchni i jadalni. Równie istotna staje się możliwość rozmowy na temat towarzyszącej im pasji gotowania, wymiana spostrzeżeń w zakresie nowoczesnego wzornictwa oraz najnowszych trendów panujących w nakrywaniu do stołu. Te potrzeby to naturalny rezultat dynamicznych zmian zachodzących w sposobie postrzegania kuchni jako przestrzeni oraz pomysłu na czas wolny.
Sieć szwedzkich salonów DUKA w Polsce składa się aktualnie z 28 salonów oraz sklepu internetowego. Oferta marki skierowana jest do miłośników nowoczesnego stylu gotowania, przykładających dużą wagę do panujących trendów oraz stawiających na funkcjonalne wzornictwo. Asortyment sklepów DUKA składa się z szerokiej gamy wysokiej jakości artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego. Co sezon, czyli cztery razy w roku do sprzedaży trafiają kolekcje zaprojektowane przez projektantów DUKA według najnowszych trendów wnętrzarskich.












