Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Stacja TVN potwierdziła kontynuację podróżniczego reality-show, które po przerwie znów będzie realizowane w Azji. Program ponownie poprowadzi Izabella Krzan.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej
Izabella Krzan na planie programu "Afryka Express"

Informacja o nowym sezonie "Azja Express" pojawiła się na instagramowym profilu programu.

"Powracamy do Azji! Inny kontynent, a emocje te same" – napisano, zapowiadając premierę programu na przyszły rok. Format nadal firmuje swoją twarzą Izabella Krzan, która zadebiutowała w roli prowadzącej podróżnicze reality-show w minionej edycji, po raz pierwszy realizowanej w Afryce.

Zapowiedziana edycja będzie piątą realizowaną w Azji. Do tej pory wyścig celebrytów w programie rozgrywał się m.in. w Wietnamie, Laosie, Kambodży, Tajlandii, Sri Lance, Indiach, Turcji, Gruzji, Uzbekistanie, na Filipinach czy Tajwanie.

Widownia programu "Afryka Express"

Zakończony pod koniec listopada sezon "Afryki Express" oglądało średnio 822 tys. osób, co przełożyło się na udział stacji w rynku na poziomie 6,64 proc. w gronie wszystkich widzów i 8,86 proc. w grupie komercyjnej 20–54 – wynika z danych Nielsena.

"Afryka Express" to kolejna adaptacja formatu "Peking Express", który pod nazwą "Azja Express" zadebiutował w TVN jesienią 2016 roku. Do tej pory pod azjatyckim szyldem zrealizowano cztery edycje, a dwie nagrano w Ameryce Południowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV