– Jako marka wierzymy, że styl nie jest czymś stałym – komentuje Maria Hanczyn, head of marketing East Europe w Triumph & sloggi.
– Zmienia się i podąża za nami, często symbolicznie wyrażając moment życia i rozwoju, w którym aktualnie się znajdujemy. Triumph, dla którego celebrowanie unikatowego punktu widzenia każdej kobiety od zawsze stało u podstaw wszystkich projektów, zachęca do odważnego tworzenia własnych zasad stylu i kreowania indywidualnego modowego manifestu. I takie też Polki zaprasza do współpracy, by wspólnie celebrować hasło "Twój styl. Twoje zasady" – dodaje Hanczyn.

– Triumph umożliwia mi celebrowanie mojego "Ja" w wielu modowych językach i sytuacjach. Współpracę z marką traktuję jako wspaniałą przygodę i podróż po różnych odsłonach kobiecości – mówi Izabella Krzan, ambasadorka październikowej odsłony kampanii. Krzan prowadzi w TVN program "Afryka Express", jest też reporterką "Dzień dobry TVN".
Kampania będzie prowadzona w Polsce oraz na wybranych rynkach Europy. Obejmuje działania 360 stopni i zakłada widoczność na wielkoformatowych nośnikach OOH w największych miastach w Polsce, reklamy telewizyjne, działania social media oraz influencer marketing, w tym brand advocacy. Plan uzupełniają niestandardowe projekty mediowe w prasie i digitalu.
Za koordynowanie współpracy z Izabellą Krzan oraz kampanii influencerskiej odpowiada agencja Platinium Cast. Planowaniem i zakupem mediów kampanii OOH i TV zajął się dom mediowy UM. Za produkcję sesji zdjęciowej odpowiada dom produkcyjny ILMATIC. Zdjęcia do kampanii wykonała fotografka Dorota Szulc.












