Koniec zbierania punktów Payback w Kauflandzie. Sieć szykuje nowy program

Sieć Kaufland po pięciu latach rezygnuje z udziału w programie lojalnościowym Payback. Firma, która prowadzi w Polsce 239 marketów, zamierza uruchomić własny program lojalnościowy. Nosić on będzie nazwę Kaufland Card.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Punkty Payback zbierać i wymieniać w sklepach Kaufland będzie można tylko do 30 kwietnia br. - Od 1.05.2023 r. program Payback nie będzie dostępny już w sklepach sieci Kaufland, ale twoja karta pozostaje ważna i nadal możesz zbierać i wymieniać punkty Payback u pozostałych blisko 300 Partnerów online lub offline, również używając karty Payback wydanej w Kaufland - podaje sieć na swojej stronie internetowej.

Kaufland wprowadzi własny program lojalnościowy Kaufland Card z którego korzystać będzie można także w aplikacji mobilnej. Działa on już w Niemczech, gdzie oferuje dodatkowe rabaty i specjalne kupony. Poza tym klienci mogą zbierać punkty lojalnościowe. Szczegóły na temat programu Kaufland Card sieć ma podać w drugiej połowie lutego br.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-najpopularniejszym-sklepem-w-rozmowach-polskich-internautow,7169730145715841a ##

Kaufland dołączył do programu Payback w kwietniu 2018 r. Program pozwala zbierać punkty robiąc zakupy w sklepach stacjonarnych (partnerami są m.in. stacje paliw BP, drogerie dm, sklepy Maxi Zoo oraz multipleksy Multikino) oraz w setkach sklepów online. Punkty można później wykorzystać na nagrody, vouchery, zakupy.

W Polsce Kaufland ma 239 marketów i zatrudnia ok. 15 tys. pracowników. Firma należy do Grupy Schwarz, która jest też właścicielem Lidla.

Według danych Nielsen Audience Measurement w ub.r. Kaufland był w dziesiątce marek najmocniej reklamowanych w telewizji. Jego spoty wygenerowały 27 742 punktów ratingowych GRP, o 26,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska