Koniec PBRZ

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej została rozwiązana

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

6 lutego 2004 roku, Nadzwyczajne Zgromadzenie Wspólników spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej Sp. z o.o. podjęło decyzję o rozwiązaniu PBRZ. Udziałowcy PBRZ (AMS S.A., Clear Channel Poland Sp. z o.o., SCM Polska Sp. z o.o i Ströer Promocja Plakatau Sp. z o.o.) uznali, że po czterech latach funkcjonowania PBRZ na rynku badań reklamy zewnętrznej dotychczasowa formuła spółki wyczerpała się, zaś dorobek PBRZ może być rozwijany w innych projektach badawczych przy indywidualnym wsparciu każdego z z udziałowców.

NZW PBRZ powierzyło obowiązki likwidatora Spółki mecenasowi Markowi Pastuszko.

PBRZ został powołany do życia we wrześniu 2000 r.. W 2001 r. jej udziałowcami były cztery firmy: AMS SA (51,3 proc. udziałów), Clear Channel Poland (15,7 proc.), Grupa Outdoor (20,3 proc.) i Europlakat Polska (12,7 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu