Zoom TV miesiąc wcześniej zakończył emisję „Power of Love. Polska”, nie będzie drugiego sezonu

Zoom TV w sobotę, 14 maja zakończył emisję reality-show „Power of Love. Polska”. Program według pierwotnych planów miał mieć finał w połowie czerwca. Stacja nie planuje kontynuacji formatu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Power of Love. Polska” w Zoom TV oglądać można było od 27 marca 2022 roku. Tego dnia wyjątkowo o 18.00 został nadany pilot serialu, stała emisja show ruszyła dzień później. Show do 24 kwietnia był nadawany codziennie o godz. 21.00 (każdego dnia stacja emitowała cztery odcinki trwające po dwadzieścia kilka minut netto). Od 25 do 30 kwietnia stacja okroiła emisję programu do dwóch odcinków dziennie. Z kolei od 1 maja „Power of Love. Polska” oglądać można było codziennie o 19.15 (po dwa odcinki).

Według pierwotnych założeń finał „Power of Love. Polska” miał być wyemitowany w połowie czerwca, kończąc się na 75. odcinku. Stacja postanowiła w trybie nagłym skrócić program, ostatni - 49. - odcinek został pokazany w sobotę, 14 maja br.

Zwycięzcami show zostali Bartosz Laskowski i Eryka Baranowska. Otrzymali czeki na 50 tys. zł.

Koniec programu w Zoom TV

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, Zoom TV nie planuje kontynuacji „Power of Love. Polska”. Powodem zakończenia formatu na jednym sezonie są bardzo słabe wyniki oglądalności.

Stacja w zamian planuje produkcję nowych programów, a także sprawdzonych kontynuacji.

Po ponad miesiącu „Power of Love. Polska” śledziło 22 tys. widzów

Średnia widownia emisji premierowych odcinków cyklu w okresie od 27 marca do 28 kwietnia br. wyniosła 21,7 tys. osób. Przełożyło się to na 0,19 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 0,16 proc. w grupie 16-59.

Premiery polskiej wersji programu miały wyraźnie niższe wyniki, niż średnie długookresowe udziały stacji. Udział Zoom TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,49 proc., a w grupie 16-49 było to 0,52 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/magia-nagosci-polska-casting-trzeci-sezon-kto-ogladal-druga-edycje,7169866110957185a ##

„Power of Love. Polska” oparty jest na tureckim formacie „Kısmetse Olur”, który powstał w 2015 roku. Projekt dotychczas sprzedano do takich państw, jak Grecja i Rumunia. Powstała także specjalna edycja „El Poder Del Amor” skupiająca 12 krajów Ameryki Łacińskiej.

Program nagrywany był w Stambule w Turcji. W polskiej edycji brało udział osiemnaście nieznajomych sobie osób, które pragną znaleźć miłość. Codziennie, przez osiem godzin, w specjalnie zaaranżowanym studiu w Stambule, kobiety i mężczyźni spędzali czas w oddzielnych przestrzeniach, a kontaktowały się ze sobą za pośrednictwem ekranu. Kamery na bieżąco śledziły każdy ich ruch. Gry i zabawy pomagały uczestnikom lepiej się poznać i być może w sobie zakochać. Poza studiem kandydatki i kandydaci mogli spotykać się wyłącznie na zaaranżowanych randkach, które były nagrodami w konkursach.

Show „Power of Love. Polska” tworzone było w interakcji z widzami. Co tydzień, widzowie mogli oddać głos na ulubionego uczestnika, na którego czekała nagroda pieniężna i nietykalność dla swojego zespołu. W każdym tygodniu głosami rywali z programem żegnali się kolejni zawodnicy.

Gospodynią programu była Małgorzata Leitner.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"