Koniec serialu „Singielka”. 800 tys. widzów drugiej serii w TVN

Drugi sezon „Singielki” oglądało średnio 800 tys. widzów. TVN w czasie nadawania serialu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 28,76 mln zł. Stacja zakończyła produkcję na drugiej serii.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Koniec serialu „Singielka”. 800 tys. widzów drugiej serii w TVN
serial „Singielka”

Średnia oglądalność drugiego sezonu „Singielki”, emitowanego w okresie od 1 września do 1 grudnia 2016 roku, wyniosła 800 tys. widzów, co przełożyło się na 5 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 7,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów śledziło finałowy odcinek produkcji - miał on 1,25 mln oglądających.

Dla porównania, średnia oglądalność pierwszego sezonu „Singielki”, emitowanego w okresie od 5 października 2015 roku do 26 maja 2016 roku, wyniosła 870 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,92 proc. udziału w grupie 4+ i 7,91 proc. w grupie 16-49. Przypomnijmy, że początkowo TVN serial pokazywał od poniedziałku do piątku o godz. 17.25. Od 30 listopada ub.r. stacja postanowiła przenieść telenowelę do ścisłego prime-time - pasmo od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55.

TVN w czasie emisji jesiennych odcinków „Singielki” przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem w tym paśmie była TVP2 (emisja popularnych seriali „M jak miłość” - poniedziałki i wtorki oraz „Na dobre i na złe” - środy, a także cyklu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” - czwartki), co przełożyło się na 28,26 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (różne audycje, w tym: Teatr TV, Wielkie testy, „Rozdarte serca”, „Hit Hit Hurra” i „Ojciec Mateusz”;12,67 proc. udziału), a trzeci był Polsat (m.in. filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, 10,79 proc. udziału). Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 lat drugi był Polsat, który wypadł lepiej od Jedynki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/druga-szansa-stracila-widzow-ale-byla-hitem-player-pl-powstanie-trzecia-edycja ##

Serial cieszył się dużą popularnością w serwisie Player.pl - łącznie produkcja zanotowała tam dotąd ponad 84,76 mln odtworzeń. 64,19 mln wyświetleń wygenerowało 140 odcinków pierwszego sezonu, a 20,57 mln - 53 odcinki drugiej serii.

Wpływy reklamowe w telewizji wokół emisji premierowych odcinków drugiego sezonu „Singielki” wyniosły 28,76 mln zł. Łączne wpływy z obu sezonów z reklam wyniosły 99,40 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Główną bohaterką „Singielki” jest Elka (w tej roli Paulina Chruściel), samotna trzydziestoparoletnia dziennikarka, która zmotywowana nadchodzącym ślubem siostry zamierza dokładnie w 274 dni znaleźć prawdziwą miłość. Telenowela realizowana była przez TVN na bazie argentyńskiego formatu „Ciega a Citas”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu