Koniec show „Rozmowy w toku”. 560 tys. widzów w TVN

Talk-show Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku” w jesiennej ramówce ogląda średnio 564 tys. osób. TVN w paśmie emisji programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły jak na razie 6,33 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Koniec show „Rozmowy w toku”. 560 tys. widzów w TVN
Ewa Drzyzga, „Rozmowy w toku”, fot. TVN

Z końcem października z ramówki TVN zniknie talk-show „Rozmowy w toku” emitowany od ponad 16 lat. Prowadząca go Ewa Drzyzga pracuje już nad nowym programem, którego emisja ruszy w przyszłym roku.

Jak przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN, rezygnacja z „Rozmów w toku” wynika ze strategii programowej nadawcy. Od 2 listopada zamiast programu w paśmie popołudniowym będzie pokazywany serial scripted docu „19 +”, opowiadający historie absolwentów klasy maturalnej, którzy próbują odnaleźć się w dorosłym świecie. Serial będzie emitowany od poniedziałku do piątku o godz. 16:30.

Ostatnia edycja programu nadawana jest w TVN w dni powszednie o godz. 15.00. Średnia widownia talk-show w okresie od 1 września do 6 października br. wyniosła 564 tys. osób, co przełożyło się na 21,34 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 11,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek programu Ewy Drzyzgi wyemitowany został 5 października br. Przyciągnął on przed ekrany 796 tys. osób.

Topowe odcinki „Rozmów w toku”

TVN w paśmie nadawania formatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwszy jest Polsat z udziałem na poziomie 15,40 proc., emitujący w tym czasie „Dlaczego ja?” i „Wydarzenia”. Trzecie miejsce zajmuje TVP1 (6,92 proc.; gł. „Wiadomości”, prognoza pogoda oraz „Obserwator”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (2,54 proc.; „Cesarzowa Ki” i „Panorama - kraj”).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/talk-show-kuba-wojewodzki-oglada-milion-widzow-hitem-odcinek-z-anita-wlodarczyk ##

Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji talk-show w analizowanym okresie wyniosły 6,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Dla porównania, w całym sezonie wiosennym br. (w okresie od 8 lutego do 13 maja) „Rozmowy w toku” oglądało średnio 626 tys. osób przy udziale wynoszącym 8,92 proc. w grupie 4+ i 11,43 proc. w 16-49.

W okresie od 10 lutego do 6 marca 2014 roku „Rozmowy w toku” oglądało średnio 1,15 mln widzów (odpowiednio 12,26 proc. i 14,26 proc. udziału), od 2 września do 21 października 2013 roku - 1,06 mln (14,92 proc. i 18,02 proc.), od 11 do 25 lutego 2013 roku - 1,52 mln (15,66 proc. i 18,83 proc.), od 3 września do 16 października 2012 roku - 1,16 mln (17,52 proc. i 19,21 proc.). Z kolei w jesiennych ramówkach od 2006 do 2010 roku widownia programu wahała się od 1,40 do 1,60 mln osób.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele