Koniec Twitter TweetDeck. Aplikacja ma nową nazwę

TweetDeck, strona służący do organizowania pracy na twitterowym koncie, ma teraz nową nazwę XPro. To kolejny element rebrandingu Twittera na X.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

TweetDeck to bezpłatny dla wszystkich użytkowników Twittera program umożliwiający organizowanie obserwowanych kont w różnych kolumnach w celu łatwego monitorowania treści. Pozwala na monitoring aktywności konta, obserwowanie interesujących użytkowników hasztagów czy planowanie postów. Aplikacja jest szeroko stosowana przez firmy i organizacje informacyjne.

Obecnie w lewym górnym rogu witryny oraz w nazwie zakładki w przeglądarce Chrome wyświetla się nowa nazwa strony "XPro". Na chwilę obecną to jednak wszystko - po wejściu w TweetDeck na chwilę obecną nadal widnieje logo ptaka znane z Twittera, a narzędzie ma ten opis zawierający fazę  "dla osób korzystających z Twittera".

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twitter-elon-muska-stracil-polowe-wplywow-z-reklam ##

Rebranding Twittera

Co ciekawe, TweetDeck miał być od sierpnia płatny dla wszystkich niezweryfikowanych użytkowników, co miało przynieść dodatkowe przychody Twitterowi. Tymczasem ze strony nadal można korzystać na starych zasadach bez opłat.

Pod koniec lipca nieoczekiwanie w serii wpisów właściciel Twittera Elon Musk poinformował, że z logotypu serwisu zniknie charakterystyczny błękitny ptak. Platforma ma też funkcjonować pod nazwą X.

Pełny rebranding Twittera na X jest stopniowo wdrażany na całej platformie, w tym w aplikacjach firmy na Androida i iOS. Gigantyczne, migające logo X zostało na krótko dodane na szczycie siedziby X w San Francisco, jednak zostało zdemontowane z powodu braku wymaganych zgód budowlanych.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech