Zwycięzcy zostali nagrodzeni podczas Gali finałowej, która odbyła się wczoraj w Sztokholmie. Międzynarodowe jury wybrało 3 zwycięzców, których kampanie zamieszczone na łamach dziennika Metropol, były najbardziej kreatywne i nowatorskie. Zwycięzcami zostali:
01. Bocatta (Eat Out Group)agencja kreatywna: Senora Rumoredom mediowy: Media Planning MPGformat: Gazeta dystrybuowana a w opakowaniu kanapkowym
02. McDonald’sagencja kreatywna: DDBdom mediowy: OMDformat: cała strona
03. Lot-Quebecagencja kreatywna: Dieseldom mediowy:TouchePHD (planning); Carat (buing)format: MetroWrap, cut-outy & specjalna dystrybucja
Jury dokonując wyboru zwycięzcy brało pod uwagę dwa kryteria: kreatywność kampanii jak również koncepcję na wykorzystanie możliwości gazety.Członkami jury byli:
- Alan Rutherford, Global Director of Media,Unilever- Agustin Elbaile, Executive Creative Vice-President, McCann-Erickson Worldwide- Andrey Azarov, Print Buying Director, OMD Code Of Trade, Russia- Cindy Davies, Integrated Marketing Manager, Chevrolet Europe- Dan Cresta, Head of Global Media, Naked - Heather McCracken, Global Communications Manager, HSBC- Helen Hung, Head of Public Affairs, University of Hongkong- Judite Mota, President of Creative Club of Portugal, Art. Director at Young & Rubican Brands Portugal- Liam McDonnell, Chief Operations Officer, Aegis Media Ireland- Martin Sundberg, Account Director, Mediacom Sweden












