Konkurs Złote Spinacze już po raz dziesiąty

Rozpoczyna się dziesiąta edycja konkursu Złote Spinacze, nagrody branży PR. W tegorocznych Złotych Spinaczach wprowadzono kilka zmian - 10 nowych kategorii konkursowych i znacznie większe grono jury to najważniejsze z nich.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do wyboru jest dwadzieścia siedem kategorii konkursowych, w tym zupełnie nowa grupa - sektory.

KATEGORIE GŁÓWNE:

1. PR korporacyjny: projekt budujący lub wzmacniający wizerunek firmy lub instytucji. 2. PR produktu: projekt budujący lub wzmacniający wizerunek produktu lub usługi. 3. Kampania edukacyjna: projekt nastawiony na osiągnięcie celu edukacyjnego realizowany przy zaangażowaniu i udziale marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji. 4. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa - projekt, mający na celu przeciwdziałanie trwającemu lub potencjalnemu kryzysowi dotyczącemu firmy, produktu lub usługi. 5. Public Affairs i Lobbying - projekt kampanii polegającej na komunikacji z szeroko pojętym otoczeniem społecznym, politycznym i legislacyjnym, mającej na celu zmianę nastawienia, wywarcie presji, zmiany legislacyjne. 6. Kampania społeczna: kampania wspierająca realizację ważnych celów społecznych, niezorientowana na budowę wizerunku marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji. 7. Komunikacja wewnętrzna - projekt, którego celem jest tworzenie, utrwalanie lub zmiana postaw, jak również komunikowanie zmian wewnątrz organizacji. 8. Event komercyjny: wydarzenie lub cykl wydarzeń budujących lub wzmacniających wizerunek firmy, produktu lub usługi. 9. Event społeczny: wydarzenie lub cykl wydarzeń budujących lub wzmacniających wizerunek instytucji publicznych lub NGO, zwracających uwagę na ważne cele lub problemy społeczne. 10. Launch nowego produktu, usługi lub firmy: projekt budujący wizerunek i rozpoznawalność nowego produktu, usługi lub wprowadzanej na rynek firmy. 11. Corporate Social Responsibility: projekt realizujący cele w zakresie odpowiedzialności społecznej firm lub instytucji. Społeczną Odpowiedzialność Biznesu określa się jako koncepcję, dzięki której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategii dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy. W zgłoszeniu konkursowym należy wskazać, w jakim zakresie projekt odnosi się do normy ISO 26000. 12. PR miejsca, miasta lub regionu: projekt, którego celem jest budowa wizerunku i promocja miejsca, miasta lub regionu. 13. Social media: projekt public relations, który w istotny sposób wykorzystał media społecznościowe w strategii komunikacji. 14. Bussiness-to-Bussines PR: działania public relations zrealizowane dla firmy, produktu lub usługi w obszarze business-to-business, mające na celu wsparcie sprzedaży lub/i budowę wizerunku, produktu lub usługi wśród biznesowych klientów.  15. Sektor publiczny: projekt prowadzony przez lub na zlecenie organów administracji publicznej finansowany z budżetu państwa lub środków Unii Europejskiej.

KATEGORIE SPECJALNE: 1. Kreatywność: najbardziej nowatorski i kreatywny pomysł. 2. Efektywność: projekt, który zgodnie z założonymi celami, odznaczył się największą skutecznością potwierdzoną mierzalnymi efektami (np. w postaci udokumentowanego wzrostu sprzedaży, rozpoznawalności marki, zmiany postaw lub kontaktu z komunikatem). W zgłoszeniu należy wyraźnie zaznaczyć, jaka część uzyskanych efektów była wynikiem współpracy o charakterze redakcyjnym, jaką zaś uzyskano poprzez współpracę na zasadach komercyjnych. 

SEKTORY: 1. IT, telekomunikacja 2. Finanse 3. Healthcare 4. Beauty 5. Food and drink 6. Media and lifestyle 7. Kultura 8. Sport i outdoor 9. Nieruchomości i budownictwo 10. Przemysł

Zgodnie z regulaminem ten sam projekt będzie można jednocześnie zgłosić do kategorii głównej, sektorowej i specjalnej. Zgłoszenia przyjmowane są w dwóch terminach: pierwszy upływa 17 sierpnia o godz. 16.00, drugi i ostateczny - 24 sierpnia o godz. 16.00.

Uroczyste ogłoszenie wyników i gala finałowa będzie miało miejsce 16 listopada br.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"