23 lutego rozpocznie się telewizyjno-internetowa kampaniareklamowa Krakowa prowadzona w CNN Internetional. Akcja pod hasłem"Kraków: The Great" w idyllicznej stylistyce pokazuje atrakcjeturystyczne tego miasta, przede wszystkim te związane z kulturą. -Odbiorcy CNN to wpływowi ludzie, dlatego chcemy im pokazać, żeKraków to modne miasto, oferujące również ciekawe możliwościinwestycyjne - zaznacza Jacek Majchrowski, prezydent tego miasta.Kampania obejmie 30-sekundowy spot emitowany w kanale CNNInternetional oraz reklamy zamieszczane w specjalnie dobranychserwisach internetowych tej stacji - w tym bannery zachęcające doudziału w konkursie prowadzonym w witrynie Krakowa. Przekaz jestskierowany do mieszkańców Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu, a wpóźniejszym etapie obejmie w sieci odbiorców z Azji i StanówZjednoczonych.

Akcja będzie prowadzona w trzech odsłonach zaplanowanych naluty, czerwiec i wrzesień. Spot wykorzystywany w kampaniizrealizował Turner Commercial Productions, dział kreatywny CNNInternational Advertising Sales.











