KRISPOL angażuje się w projekt Związku Polskie Okna i Drzwi - Wymień Stolarkę

Marka KRISPOL już od dłuższego czasu aktywnie angażuje się w kampanie edukacyjne, mające na celu rozpropagowanie remontów termomodernizacyjnych. Tym razem dołączyła do projektu Związku Polskie Okna i Drzwi i razem z największymi firmami z branży będzie zachęcać do wymiany stolarki na energooszczędną. Z korzyścią dla środowiska i kieszeni 103 miliardy złotych, taka kwota została przeznaczona w Polsce na wsparcie finansowe przedsięwzięć termomodernizacyjnych. Dedykowane programy („Program Czyste Powietrze”, „Ulga termomodernizacyjna”, „STOP Smog”) pokrywają część inwestycji związanych z wymianą bądź likwidacją źródeł ciepła i termomodernizacją w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych. Wszystkie podjęte działania mają na celu ograniczyć powstawanie smogu. Skala problemu jest wysoka, szacuje się, że 58 proc. polskich zasobów budowlanych to budynki starsze niż 40 lat. Podjęcie remontu to nie tylko korzyść dla środowiska, ale również realne oszczędności w postaci optymalizacji rachunków. Wspólny projekt dla środowiska Związek Polskie Okna i Drzwi zainicjował akcję mającą na celu zainteresowanie społeczeństwa ochroną środowiska i podjęciem realnych kroków w kierunku wymiany stolarki okiennej na energooszczędną. Do projektu dołączyli najwięksi producenci, swój udział komentuje również czołowy producent bram, okien, drzwi i osłon – firma KRISPOL. –  Cieszy nas, że pod wspólnym szyldem będziemy propagować odpowiedzialne podejście do ochrony środowiska. Wymiana stolarki na energooszczędną to oczywiście nie jedyne, ale jedno z potężnych narzędzi na drodze do lepszej jakości powietrza w naszym kraju. Produkty marki KRISPOL spełniają wymogi programu Czyste Powietrze, a także kwalifikują się do odliczenia Ulgi Termomodernizacyjnej – powiedziała Katarzyna Kozłowska – Marketing Manager firmy KRISPOL.  – Jednocześnie wszystkich planujących prace uczulamy, aby oprócz wysokiej jakości produktów, uwzględnić także ich dobry montaż, wykonywany przez certyfikowanych fachowców. Dopiero takie połączenie daje gwarancję spokoju na długie lata – dodaje Katarzyna Kozłowska. Wspólna kampania koalicjantów pod skrzydłami POiD rozpocznie się 14.07.2020 r. Na stronie internetowej   marki KRISPOL można znaleźć aktualne informacje o formach wsparcia remontu termomodernizacyjnego. KRISPOL press box

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele