Nakręcona na Lofotach w Norwegii kampania w humorystyczny sposób wykorzystuje stereotypy norweskiej kultury, w tym zainteresowanie i troskę o środowisko naturalne.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mowi-mediaplus ##
„Salmon is good. MOWI is goodness” - to reklamowe przesłanie Mowi. Cel kampanii, realizowanej poprzez wielokanałową komunikację to dalsze wzmocnienie świadomości marki i kreowanie jej pozytywnego wizerunku.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Motor Kommunikation z Niemiec. Adaptację polskiej wersji spotów przygotowała agencja Ten Zacharski. Za planowanie i zakup mediów w Polsce odpowiada dom mediowy Media Plus.
Oprócz kampanii telewizyjnej i na wybranych portalach internetowych, 11 miniklipów pojawi się także w mediach społecznościowych Mowi. Partnerem strategicznym Mowi w zakresie obecności marki w mediach społecznościowych jest agencja Beeffective.
Start spotów telewizyjnych zaplanowano na 28 listopada br. Reklamy zaplanowano także m.in. w aplikacjach mobilnych.











