Król Stanisław August Poniatowski w kampanii Mennicy Polskiej

Rozpoczyna się kampania promocyjna Skarbca Mennicy Polskiej. Akcjawykorzystuje wizerunek króla Stanisława Augusta Poniatowskiego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach ruszającej właśnie kampanii promocyjnej Skarbca MennicyPolskiej w serwisie internetowym tej firmy udostępniono możliwośćwirtualnej rozmowy z królem Stanisławem Augustem Poniatowskim. Podadresem www.skarbiecmennicy.plmonarchę pokazuje wizualizacja oparta na wizerunkuucharakteryzowanego odpowiednio aktora, a komunikacja odbywa sięprzez wpisywane teksty. Wirtualny król odpowiada ludzkim głosem napytania, pokazuje emocje, a także& korzysta z laptopa itelefonu komórkowego. Kampania ma charakter edukacyjny - jej celemjest przybliżenie sylwetki monarchy, który założył Mennicę Polską,oraz propagowanie numizmatyki polskiej.

Ponadto w ramach akcji do 10 mln rodzin zostaną wysłane listy zinformacjami o Skarbcu Mennicy Polskiej. Kampania - zaplanowana dokońca roku - jest reklamowana w serwisie WP.pl, który jestpartnerem tego projektu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji