Królewskie zachęca do „Odkrywania Warszawy dzielnicami"

Startuje nowa odsłona kampanii piwa Królewskie (Grupa Żywiec) „Odkrywaj Warszawę dzielnicami". Przygotowały ją Just, Twin digital collectitve, Wilk Studio, Starcom i Roots.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Królewskie zachęca do „Odkrywania Warszawy dzielnicami"

Marka Królewskie akcentuje w swojej komunikacji przywiązanie do Warszawy. Brand jest sponsorem piłkarzy Legii Warszawa, w ubiegłym roku wprowadził limitowaną edycję piwa, sprzedawanego wyłącznie na stadionie przy Łazienkowskiej.

Królewskie powraca więc z limitowaną edycją puszek, w której znalazło się 18 nowych kreacji - tyle, ile dzielnic Warszawy. Każda przybliża pochodzenie nazwy i historię dzielnicy. Do kolekcjonerskich opakowań dołączono w tym roku także butelki.

- Zależało nam, aby konsumenci rzeczywiście mogli „odkrywać Warszawę dzielnicami” - w myśl hasła kampanii. Dlatego szukaliśmy rozwiązania, które umożliwi rozróżnienie dzielnicowych butelek tak, aby za każdą z nich znajdowała się inna opowieść - mówi Mariusz Brzeziński, brand manager Królewskiego.

grafika

Zwiedź Warszawę z marką Królewskie

Marka przygotowała także digitalową aktywację, w ramach której można obyć wirtualny spacer po Warszawie - wszystko z pomocą technologii rozszerzonej rzeczywistości. Wystarczy wejść na stronę Królewskiego i skierować aparat telefonu na etykietę butelki. Strona rozpozna nazwę dzielnicy i wyświetli animację, która osadzona jest w rozszerzonej rzeczywistości (AR), dzięki czemu dzieje się na prawdziwej butelce.

Stołecznej kolekcji Królewskiego towarzyszy szeroka kampania digitalowa oraz outdoorowa. Puszki i butelki z limitowanej edycji dostępne będą w sprzedaży do czerwca br.

Opakowania zaprojektowało Wilk Studio. Aktywację AR zaprojektował i wdrożył Twin digital collectitve. Za działania ATL i BTL marki odpowiada agencja Just. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, a działania PR dla marki Królewskie realizuje agencja Roots.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online