„Kropka nad i” zyskała widzów. Hitem Michał Kamiński

W minionym sezonie „Kropkę nad i” oglądało średnio 426 tys. widzów, o 26 tys. osób więcej niż rok wcześniej. TVN24 w paśmie emisji magazynu był wiceliderem wśród stacji newsowych, przegrywając z TVP Info. Wpływy z reklam wyniosły 7,05 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kropka nad i” zyskała widzów. Hitem Michał Kamiński
Monika Olejnik, fot. AKPA

Kolejny sezon „Kropki nad i” oglądać można było w okresie od 1 września 2014 roku do 9 lipca 2015 roku, od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00. Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 426 tys. osób. Przełożyło się to na 2,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejszym wydaniem magazynu Moniki Olejnik w minionym sezonie był odcinek pokazany 10 listopada br. w którym gościł Michał Kamiński. Obejrzało go 645 tys. osób

Trzy topowe wydania „Kropki nad i”

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 26 tys. widzów. Wówczas program śledziło bowiem 400 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,64 proc. oraz 1,60 proc. udziału (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik stacja TVN24 zajęła drugie miejsce w rynku kanałów newsowych. Liderem w tym czasie było TVP Info, którego udział wyniósł 2,90 proc. Stacja nadawała wówczas magazyny „Dziś wieczorem” i „Minęła 20ta”. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radził sobie Polsat News (0,58 proc.; „To był dzień”).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem już był kanał TVN24.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 7,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Nowe odcinki „Kropki nad i” TVN24 pokaże po wakacjach.

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech