„Kryptonim szef” nadawany był w TVP1 w środy o godz. 20.25 począwszy od 2 września br. do 25 listopada br. Średnia oglądalność programu wyniosła 1,42 mln widzów przy udziale na poziomie 8,88 proc. w grupie 4+ i 9,80 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów zgromadził przedostatni odcinek programu nadany 18 listopada br. Obejrzało go 1,78 mln osób.
W paśmie emisji „Kryptonimu szef” TVP1 zajęła dopiero czwarte miejsce w całym rynku. Zdecydowanym liderem była TVP2, emitująca wówczas swoje hitowe seriale „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”, której udział wyniósł 25,45 proc. Drugie miejsce zajął TVN („Na Wspólnej”, Wesołowska i mediatorzy”, „Kto poślubi mojego syna?”; 9,57 proc. udziału), a trzeci był Polsat („Świat według Kiepskich”, „Top Chef”, filmy; 9,56 proc.). W grupie komercyjnej Jedynka też znalazła się na czwartej pozycji.

Wpływy reklamowe z edycji „Kryptonimu szef” wyniosły 3,89 mln zł.
„Kryptonim szef” to oparty na formacie zagranicznym program, w którym managerowie kierujący firmami wcielają się w pracowników najniższego szczebla, by poznać prawdę o tym jak wygląda praca w ich przedsiębiorstwach. Są oni specjalnie ucharakteryzowani, a każdy ich krok śledzi kamera.
- Jestem bardzo zadowolony z wyników programu - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1. Zwraca on uwagę, że reality-show emitowany był z przerwami - w kilka śród go nie pokazano. 23 września TVP1 zamiast „Kryptonimu szef” transmitowała debatę o imigrantach, a 21 października i 11 listopada pokazała filmy. - To miało wpływ na wyniki - dodaje Radziszewski.

Jak już informowaliśmy w październiku br., TVP1 chce kontynuować program. - Rozmawiamy na ten temat z producentem (Jake Vision - przyp. red.) - mówi Piotr Radziszewski. Faktem jest, że trudniej realizować drugą serię, bo uczestnicy mogą się zorientować, że biorą udział w znanym im formacie jeszcze przed nagraniem finału odcinka. - W innych krajach sobie z tym radzą - podkreśla szef TVP1.
Na razie nie wiadomo, kiedy druga edycja reality-show może trafić na antenę Jedynki.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nasz-nowy-dom-hitem-polsatu-program-zyskal-580-tys-widzow-i-zarobil-21-mln-zl ##
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. średni udział TVP1 w rynku wyniósł 12,29 proc.











