W Mastermind Krzysztof Bernatowicz będzie odpowiadał za tworzenie strategii sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, a także sprzedaż oferty Mastermind i całej Grupy AdNext. Jego dołączenie do zespołu jest związane z łączeniem kompetencji poszczególnych spółek grupy oraz integracją strategią komunikacyjną i sprzedażową.
Poprzednio pracował w sieci reklamy internetowej Ströer Digital Media (utworzonej na początku br. po przejęciu Goldbach Audience Poland przez Grupę Ströer). Zarządzał tam 10-osobowym zespołem sprzedaży bezpośredniej odpowiedzialnym za sprzedaż dla kluczowych klientów.
Wcześniej był product development manager w Goldbach Audience Poland, stworzył kanał brokerski cyfrowej reklamy internetowej. Ponadto pracował jako HR business partner m.in w P4 (oprator sieci Play), Telekomunikacji Polskiej i Polskapresse.

Bernatowicz ukończył andragogikę na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego.











