Tematem rozmowy z Krzysztofem Gawkowskim będzie walka z dezinformacją. Panel "Dezinformacja kluczowym wyzwaniem 2025 roku. Rola państwa i mediów w ochronie przestrzeni cyfrowej" poprowadzi redaktor prowadząca Wirtualnemedia.pl Justyna Dąbrowska-Cydzik.
Krzysztof Gawkowski - od 2019 roku Poseł na Sejm RP z okręgu bydgoskiego. Członek sejmowej Komisji Cyfryzacji, Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii. W latach 2019–2023 przewodniczący klubu parlamentarnego Lewicy. Od 2021 roku wiceprzewodniczący partii Nowa Lewica. Wykładowca akademicki i ekspert w zakresie cyberbezpieczeństwa państwa. W latach 2015–2020 członek komitetu technicznego Polskiego Komitetu Normalizacyjnego.
Autor wielu artykułów naukowych oraz pozycji monograficznych w zakresie nowych technologii, cyfryzacji, sztucznej inteligencji i cyberbezpieczeństwa, w tym nagrodzonej wyróżnieniem Polskiego Towarzystwa Informatycznego książki pt. "Cyberkolonializm".

Nadchodzi BRAND NEW(S). Agenda, zapisy, terminy
Redakcja Wirtualne Media zaprasza na IV edycję bezpłatnej konferencji "BRAND NEW(S)"
Kiedy? 20 listopada (czwartek) w godzinach 9:00 - 15:00.
Miejsce: Warszawa, Teatr 6.Piętro, PKiN (Pl. Defilad 1, wejście od ul. Marszałkowskiej).
Podczas spotkania porozmawiamy o kluczowych wyzwaniach w obszarach mediów, marketingu i reklamy. Poruszymy ważne dla całego rynku tematy, podyskutujemy o najważniejszych szansach i zagrożeniach, poszukamy odpowiedzi na nurtujące nas na co dzień pytania.
Będzie to także okazja do networkingu i rozmów kuluarowych z dziennikarkami i dziennikarzami Wirtualnych Mediów.
Agenda* konferencji przedstawia się następująco:
09:40 - WWW, czyli Wirtualny Wskaźnik Wpływu
10:00 - 1:1 z Gościem Specjalnym — Krzysztofem Gawkowskim, Wicepremierem, Ministrem Cyfryzacji, Pełnomocnikiem Rządu ds. Cyberbezpieczeństwa

10:40 - Powrót zza światów, czyli czy reklama outdoorowa może być sexy
11:25 - Strach ma wielkie oczy, czyli jak newsroomy korzystają z AI
12:05 - Policzmy się, czyli jak to jest naprawdę z efektywnością kampanii reklamowych
12:45 - Marketing w czasach kryzysów i niepewności, czy brand safety jeszcze w ogóle jest możliwe
13:45 - Retail media nowym złotem? O co chodzi w najgorętszym dziś trendzie?
14:25 - Influencer 2.0, czyli czego nie widać w branży influencer marketingu
Pełna agenda jest dostępna na stronie Wydarzenia.Wirtualnemedia.pl.
Liczba miejsc jest ograniczona, udział potwierdzamy uczestnikom drogą emailową. Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia rejestracji w przypadku wyczerpania puli miejsc.
LINK DO REJESTRACJI NA BRAND NEW(S) JEST TUTAJ
Partnerem "BRAND NEW(S)" jest Emitel.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie










