Nadchodzi kolejna edycja konferencji "BRAND NEW(S)". Ruszyły zapisy

AI w newsroomach, nowe oblicze outdooru, influencerzy 2.0 i retail media jako złote dziecko rynku – to tylko część tematów, które poruszymy podczas IV edycji konferencji Wirtualnych Mediów "BRAND NEW(S)". Wydarzenie odbędzie się w czwartek 20 listopada w warszawskim Teatrze 6.Piętro. Właśnie ruszyły zapisy na konferencję!

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
Nadchodzi kolejna edycja konferencji "BRAND NEW(S)". Ruszyły zapisy
"Brand new(s)" już 20 listopada br.

W wiosennej edycji "BRAND NEW(S)" gościliśmy 23 panelistów. Czy streaming zabija telewizję? Czy AI pogrzebie to, czego nie zdołały jeszcze zabić algorytmy w dziennikarstwie? Ile za kampanię otrzymują influencerzy? To tylko niektóre tematy, które wtedy poruszyliśmy. Relacje z poszczególnych paneli można przeczytać i obejrzeć na tej stronie.

Podczas wydarzenia odwiedziło nas 250 osób. W ankiecie satysfakcji aż 97 proc. z nich odpowiedziało, że chętnie wzięłoby udział w kolejnej konferencji Wirtualnych Mediów.

W końcu możemy podzielić się z Wami informacją, że czwarta edycja "BRAND NEW(S)" odbędzie się w czwartek 20 listopada br. w Teatrze 6.Piętro w Warszawie (PKiN, Pl. Defilad 1, wejście od ul. Marszałkowskiej). Rejestracja od godziny 9:00.

Zapraszamy na całodniowe spotkanie, podczas którego porozmawiamy o kluczowych wyzwaniach w obszarach mediów, marketingu i reklamy. Poruszymy ważne dla całego rynku tematy, podyskutujemy o najważniejszych szansach i zagrożeniach, poszukamy odpowiedzi na nurtujące nas na co dzień pytania.

W kuluarach wymienimy się doświadczeniami w luźniejszej atmosferze. Będzie to również wyjątkowa okazja do spotkania i rozmowy z dziennikarkami i dziennikarzami Wirtualnych Mediów.

Agenda wydarzenia

10:00 - 1:1 z Gościem Specjalnym — Krzysztofem Gawkowskim, Wicepremierem i Ministrem Cyfryzacji

10:40 - Powrót zza światów, czyli czy reklama outdoorowa może być sexy

11:35 - Strach ma wielkie oczy, czyli jak newsroomy korzystają z AI

12:15 - Policzmy się, czyli jak to jest naprawdę z efektywnością kampanii reklamowych

12:55 - Marketing w czasach kryzysów i niepewności, czy brand safety jeszcze w ogóle jest możliwe

13:50 - Retail media nowym złotem? O co chodzi w najgorętszym dziś trendzie?

14:30 - Influencer 2.0, czyli czego nie widać w branży influencer marketingu

Szczegółową agendę znajdziecie na tej stronie. Listę prelegentów podamy wkrótce!

Udział w konferencji jest bezpłatny, zarejestrować się można pod tym linkiem.

Przyjdź na naszą konferencję jeśli pracujesz w mediach, agencji mediowej, reklamowej, PR albo po prostu interesujesz się mediami czy marketingiem i chcesz zdobyć nową wiedzę i inspiracje.

Liczba miejsc jest ograniczona, udział potwierdzamy uczestnikom drogą emailową. Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia rejestracji w przypadku wyczerpania puli miejsc.

Partnerem "BRAND NEW(S)" jest Emitel.

© Licencjodawca

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa