Na Instagramie ruszyła kampania reklamowa flagowych smartfonów firmy Samsung, Galaxy S20. W promocję zaangażowanych będzie kilkunastu influencerów na czele z Krzysztofem Gonciarzem.
W ramach kampanii Samsung razem z zaproszonymi influencerami pokaże, jak można zmienić spojrzenie i odkryć na nowo znane nam rzeczy czy sytuacje, które rejestrujemy wokół nas.
Każdemu z twórców marka rzuci wyzwanie i wyznaczy 12 nietypowych zadań, jak np. wykonanie portretu, który nie pokazuje twarzy czy zachodu słońca, na którym nie widać słońca.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Zmień spojrzenie z #GalaxyS20! Wiemy, jakie zdjęcia rządzą na Instagramie... ale postanowiliśmy pomyśleć o naszym profilu nieco inaczej 👀 Przygotowaliśmy zestaw 12 takich samych zadań fotograficznych dla znanych twórców - po to, by pokazać na jak wiele sposobów możemy postrzegać te same rzeczy czy sytuacje. Dlaczego zadania są nietypowe? Każde z nich opatrzone jest gwiazdką, która wymusza zmianę perspektywy. Jak się okazuje, portret* bez pokazywania twarzy modela, to wcale nie taki prosty temat 😉 Na pierwszy ogień nasz profil przejmie @kgonciarz, który musiał zmierzyć się z dodatkowym utrudnieniem - wszystkie materiały przygotował bez wychodzenia z domu 💪 Zachęcamy Was do tego samego, obserwujcie nas, inspirujcie się, podglądajcie najlepszych w akcji i bierzcie udział w dedykowanych wyzwaniach dla społeczności. Już wkrótce ogłosimy pierwsze! #ZostanWdomu #ZmienSpojrzenie
Post udostępniony przez Samsung Polska (@samsungpolska) Kwi 6, 2020 o 5:55 PDT
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.
Kampania jest elementem działań komunikacyjnych promujących Galaxy S20, nową serię flagowych smartfonów firmy Samsung, które wyróżniają się m.in. profesjonalnym aparatem.
Aktywację przygotowała agencja VML. Zakup mediów koordynuje Starcom, a za działania PR odpowiada d*fusion communication.