W ramach kampanii na profilach społecznościowych gwiazd zamieszczono krótkie filmiki pokazujące, jak sprzedają na platformie OLX używane przedmioty. I tak cudowne lusterko wiecznej młodości od Krzysztofa Ibisza trafia do tiktokera Damiana Tkaczuka. Inne przedmioty z różnych kategorii odsprzedają i odkupują od siebie Margaret, Julia Żugaj, Olivier Janiak, Natalia Sisik, Blowek i Toffiecrisp.
- Młodzi ludzie są coraz bardziej świadomi swoich wyborów zakupowych. Z badań przeprowadzonych w 2022 roku przez Kantar wynika, że z każdym rokiem branża re-commerce rośnie. Nie tylko z powodu inflacji, ale również ze względu na ekologię. W 2023 roku aż 69 proc. polskich konsumentów, którzy kupują używane produkty, chce zaoszczędzić pieniądze, a 46 proc. dąży do zmniejszenia ilości odpadów. Z pomocą celebrytów i influencerów, którzy są lubiani i rozpoznawalni przez każde pokolenie, chcieliśmy w fajny sposób pokazać, że to co niepotrzebne, używane - może mieć drugie życie - opisuje Magda Mróz odpowiedzialna za komunikację marki OLX w mediach społecznościowych.

- Tą kampanią zachęcamy młodszych użytkowników sieci, by śmiało podawali dalej przedmioty, które czekają, by zyskać nowe życie - dodaje.

Za koncept kreatywny i produkcję kampanii odpowiada agencja Space Cat Industries, która na stałe współpracuje z OLX przy komunikacji na TikToku.











