Krzysztof Stanowski ma swoje słodycze. Właśnie trafiły na rynek

Polska marka SFD we współpracy z Kanałem Zero wprowadza na rynek limitowaną serię słodyczy inspirowanych założycielem kanału – Krzysztofem Stanowskim. Cukierki Krzyśki o smaku czekolady z chilli można kupić w sklepie internetowym SFD.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Stanowski ma swoje słodycze. Właśnie trafiły na rynek
mat.pras.

Krzyśki to pierwszy produkt sygnowany nazwiskiem Krzysztofa Stanowskiego. Klasyczna forma cukierków została wzbogacona o wyrazisty smak – połączenie czekolady i ostrej nuty chilli. Taka kompozycja ma nie tylko wyróżniać się na tle innych słodyczy, ale też oddawać osobowość samego Krzysztofa Stanowskiego. Produkt dostępny jest od 21 lipca – symbolicznie, w dniu jego urodzin – w sklepie internetowym SFD.

– Od dawna chcieliśmy przygotować coś specjalnego dla fanów Kanału Zero i Krzysztofa Stanowskiego. Postawiliśmy na cukierki, które są połączeniem tradycyjnej formy z nietuzinkowym smakiem, który potrafi zaskoczyć. Chcieliśmy, aby produkt jak najmocniej nawiązywał do założyciela kanału, dlatego nawet data premiery została zaplanowana na dzień jego urodzin – mówi Agnieszka Piotrowska, partnerships manager w agencji Arskom, która odpowiada za współprace Kanału Zero.

Wyjść poza schemat

Za produkcję odpowiada polska marka SFD z branży suplementów i żywności dietetycznej. Marka jest również głównym partnerem Kanału Zero.

– Krzyśki to efekt współpracy dwóch silnych marek, które nie boją się wychodzić poza schemat. To słodycze z charakterem – klasyczne na zewnątrz, ale w środku potrafią zaskoczyć. To produkt dla wszystkich fanów Kanału Zero, ale też dla tych, którzy lubią odważne i nietuzinkowe smaki – mówi Mateusz Pazdan, CEO SFD.

W ramach promocji nowego produktu zaplanowano działania marketingowe i akcje specjalne, do których zaangażowani zostaną influencerzy oraz widzowie. Za realizację kampanii odpowiada agencja Arskom. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia