Radosław Pogoda w nowym programie na kanale Otwarta Konserwa będzie mówił o sprawach finansowych, które dotyczą wszystkich Polaków. W pierwszym odcinku opisuje, na co warto zwrócić uwagę przy kupnie chińskiego samochodu.
Pogoda od kilku lat zajmuje się szkoleniami dla szefów sprzedaży i handlowców oraz usługami dla firm w zakresie procedur i narzędzi wsparcia sprzedaży. Wcześniej pracował m.in. jako dyrektor zarządzający Auto-Skil Polska, wiceprezes Kolei Bałtyckiej, szef sprzedaży i CEO w Newton Media Polska oraz w ramach kilkumiesięcznych konktraktów jako szef marketingu i sprzedaży w kilku innych spółkach.

Od początku 2022 roku prowadzi swój kanał youtube’owy Pogodne Szorty, mający obecnie 139 tys. subskrybentów. Zamieścił tam 710 materiałów, które zanotowały 16,8 mln odtworzeń.
Otwarta Konserwa na YouTube od półtora roku
Kanał Otwarta Konserwa został uruchomiony przez Krzysztofa Ziemca wiosną 2024 roku, po tym jak dziennikarz po dwóch dekadach pracy pożegnał się z Telewizją Polską. Programy prowadzą tam także Antoni Opaliński, Krzysztof Kossowski (jest wicenaczelnym kanału) oraz Piotr Gociek i Łukasz Adamski (dwaj ostatni tworzą cykl o filmach).
Otwarta Konserwa ma 190 tys. subskrybentów, a 1,5 tys. opublikowanych materiałów odtworzono łącznie 69,3 mln razy. Na Patronite kanał zebrał 52 tys. zł, a obecnie 102 użytkowników wpłaca co miesiąc 2,5 tys. zł.











