Według danych AGB Nielsen Media Research spośród czterech stacjio charakterze uniwersalnym znajdujących się poza ścisłą czołówką,największy udziały w rynku osiąga nadająca naziemnie Czwórka. Wokresie od 1 stycznia do 31 lipca br. wyniosły one 2,01 proc.Interesujące jest, że TV4 identyczne udziały co w grupie 4+uzyskała także wśród widzów posiadających dostęp do telewizjikablowej i satelitarnej.
Na drugim miejscu znalazła się dostępna jedynie w kablu i naplatformach TVN Siedem, której udziały wyniosły 1,39 proc. (wgrupie kablowo - satelitarnej 2,58 proc.). Na trzeciej pozycji jestrównież częściowo dostępna naziemnie TV Puls (0,48 proc. w obugrupach), a na czwartym - Tele5 (0,3 proc., 0.56 proc.).
Czwórka cieszy się największą popularnością wśród kobiet, osóbpowyżej 30. roku życia, zamieszkałych w dużych miastach.

TVN Siedem oglądają także głównie kobiety, a także widzowie wwieku od 25 do 34 lat i powyżej 45. roku życia z miast o różnejwielkości.
Z kolei TV Puls wybierają głównie kobiety powyżej czterdziestki,z miast mających od 50 do 100 tys. mieszkańców oraz tychnajwiększych.
Tele5 również przyciąga głównie kobiety, a także widzów w wiekupowyżej 45 lat, zamieszkałych w miastach.











