Z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl wynika, iż w II kwartale 2013 roku RMF FM słuchało 53,2 proc. mężczyzn oraz 46,8 proc. kobiet.Analizowaną stację najchętniej słuchają osoby w wieku od 25 do 39 lat, którzy stanowią 37,3 proc. jej wszystkich słuchaczy. Antena ta jest też chętnie słuchana przez osoby w wieku od 40 do 59 lat (36,2 proc.).
RMF FM jest najpopularniejszą stacją wśród osób z wykształceniem średnim (36,2 proc.).
Przypomnijmy, że RMF FM jest liderem ogólnopolskiego rynku radiowego (więcej na ten temat).
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.












