Średnia widownia premierowych dziewiątego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 5 września do 21 listopada 2023 roku wyniosła 844 tys. osób. Rynkowy udział TVN ukształtował się na poziomie 8,04 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,78 proc. w grupie 16-49 i 9,43 proc. wśród widzów w wieku od 16 do 59 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 7 listopada. Śledziło ją średnio 950 tys. osób.

Ósmy sezon programu emitowany jesienią ub.r. po trzech pierwszych tygodniach śledziło o 180 tys. widzów więcej - było to 1,02 mln osób (rynkowy udział ukształtował się na poziomie 9,26 proc. w 4+ i 12,23 proc. w 16-49).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bitwa-o-gosci-nowy-reality-show-tvn-ilu-widzow-ogladalo,7169462525716609a ##
Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.

Będzie kolejny sezon
Telewizja TVN zdecydowała, że powstanie 10. sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia”. W październiku stacja rozpoczęła poszukiwania uczestników do nowej serii programu.
Na razie nie wiadomo, czy kolejna edycja „Ślubu od pierwszego wejrzenia” trafi na antenę TVN wiosną czy jesienią przyszłego roku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-lego-masters-4-tvn-kto-wygral,7169462854600833a ##











