Jak pokazują najnowsze dane pochodzące z Polskich BadańCzytelnictwa, po "Gazetę Wyborczą" sięga 18,02 proc. Polaków, a po"Fakt" 16,56 proc. respondentów. Dalej w rankingu plasują się:"Super Express" z czytelnictwem na poziomie 7,61 proc., "Metro",którego czytanie deklaruje 7,47 proc. pytanych i "Dziennik", któryczyta 6,25 proc. badanych.
Najpopularniejszym tygodnikiem jest "Tele Tydzień", który jestczytany przez 37,67 proc. ankietowanych, zaś na drugim miejscu zeznacznie niższym wynikiem (20,38 proc.) znajduje się "Życie naGorąco".
Wśród dwutygodników najpopularniejsze są: "Viva!" (11,74 proc.) i"Z Życia Wzięte" (10,73 proc.).
W kategorii miesięczników, najwięcej respondentów zadeklarowało, żeczyta "Claudię" (13,56 proc.) i "Twój Styl" (13,32 proc.).
Spośród trzech notowanych w badaniu dwumiesięczników największymzainteresowaniem cieszy się "Komputer Świat: Twój Niezbędnik",który ma czytelnictwo wynoszące 5,94 proc.

Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp.z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyłosię za pomocą techniki CAPI w okresie od grudnia 2007 roku do maja2008 roku na losowej próbie ogólnopolskiej 23 779 osób(przypadków), dobieranej z operatu PESEL i realizowanej dowyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo CykluSezonowego.
Następujące tytuły nie były badane w podanych falach: "Sport" :grudzień 2007: kwiecień 2008 (próba 3923), "Businessman.pl":grudzień 2007: luty 2008 (próba 11812). "Futbol.pl": grudzień 2007(próba 19894), "Przyślij Przepis!": grudzień 2007 : marzec 2008(próba 7829), "Tenis. Gem.Set.Mecz": grudzień 2007 i styczeń 2008(próba 15879).











