PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
KTR 2020: 180heartbeats + Jung V. Matt agencją roku, OLX reklamodawcą. Best of Charity dla Krzysztofa Gonciarza za "Stop ciężarówkom!"
KTR 2020: 180heartbeats + Jung V. Matt agencją roku, OLX reklamodawcą. Best of Charity dla Krzysztofa Gonciarza za "Stop ciężarówkom!"
Hall of Fame 2020: Marcin Mroszczak, Paweł Kastory i Szymon Gutkowski
Hall of Fame 2020: Marcin Mroszczak, Paweł Kastory i Szymon Gutkowski
298 nominacji w konkursie KTR 2020
298 nominacji w konkursie KTR 2020
SAR: trwają internetowe wybory władz. Więcej zgłoszeń do Effie i KTR
SAR: trwają internetowe wybory władz. Więcej zgłoszeń do Effie i KTR
SAR dostało 670 tys. zł pożyczki od Polskiego Funduszu Rozwoju
SAR dostało 670 tys. zł pożyczki od Polskiego Funduszu Rozwoju
Gala KTR przeniesiona na październik. Tańsze zgłoszenia
Gala KTR przeniesiona na październik. Tańsze zgłoszenia
Konkurs KTR przeniesiony z maja na czerwiec
Konkurs KTR przeniesiony z maja na czerwiec
Klepacz, Rękawek-Michoń, Sosiński, Talarek i Twardowski w zarządzie Klubu Twórców Reklamy
Klepacz, Rękawek-Michoń, Sosiński, Talarek i Twardowski w zarządzie Klubu Twórców Reklamy
Young Creatives Eurobest 2019: laureatami zespoły z 180heartbeats + Jung v.Matt i Ogilvy
Young Creatives Eurobest 2019: laureatami zespoły z 180heartbeats + Jung v.Matt i Ogilvy
Jury o kampaniach na KTR 2019: imponujący poziom
Jury o kampaniach na KTR 2019: imponujący poziom
KTR 2019: VMLY&R agencją roku, nagrodzeni także Ben&Jerry’s, Papaya Films, Platige Image i Muzk Management
KTR 2019: VMLY&R agencją roku, nagrodzeni także Ben&Jerry’s, Papaya Films, Platige Image i Muzk Management
Dariusz Zatorski i Jarek Ziębiński z nagrodą KTR Hall of Fame 2019
Dariusz Zatorski i Jarek Ziębiński z nagrodą KTR Hall of Fame 2019
360 nominacji w konkursie KTR
360 nominacji w konkursie KTR
Björn Ståhl na czele jury KTR 2019
Maciej Waligóra: branża reklamy musi być atrakcyjna dla młodych ludzi
Maciej Waligóra: branża reklamy musi być atrakcyjna dla młodych ludzi
Maciej Waligóra z DDB&tribal przewodniczącym zarządu KTR
Maciej Waligóra z DDB&tribal przewodniczącym zarządu KTR
„Do ostatniego drzewa” agencji Ogilvy&Mather najlepszą kampanią konkursu KTR Best of Facebook 2018
„Do ostatniego drzewa” agencji Ogilvy&Mather najlepszą kampanią konkursu KTR Best of Facebook 2018
Mateusz Machalski: projektowanie kroju pisma to niesamowicie ekscytująca praca
KTR 2018: zwycięzcami Ogilvy & Mather, Grupa Żywiec, Papaya Films i Televisor
KTR 2018: zwycięzcami Ogilvy & Mather, Grupa Żywiec, Papaya Films i Televisor
KTR Hall of Fame dla najbardziej zasłużonych w branży kreatywnej, pierwszymi laureatami duet Przybora - Zaniewski oraz Teresa Zielińska
Ogłoszono nominacje do KTR 2018. Najwięcej dla Papaya Films, VML i Saatchi & Saatchi IS
Ogłoszono nominacje do KTR 2018. Najwięcej dla Papaya Films, VML i Saatchi & Saatchi IS
25 nominacji w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes
25 nominacji w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes
Ruszyły zgłoszenia do kategorii Best of Facebook przy konkursie KTR
Ruszyły zgłoszenia do kategorii Best of Facebook przy konkursie KTR
Termin zgłoszeń do KTR 2018 wydłużony o miesiąc
Termin zgłoszeń do KTR 2018 wydłużony o miesiąc
KTR 2018: zgłoszenia do 23 lutego, Bas Korsten przewodniczącym jury
Saatchi&Saatchi IS, Allegro, Papaya Films i Lunapark zwycięzcami KTR 2017
Saatchi&Saatchi IS, Allegro, Papaya Films i Lunapark zwycięzcami KTR 2017
311 nominacji w KTR 2017, najwięcej dla Saatchi&Saatchi Interactive Solutions
311 nominacji w KTR 2017, najwięcej dla Saatchi&Saatchi Interactive Solutions
20 nominacji w polskiej edycji Young Creatives Cannes
20 nominacji w polskiej edycji Young Creatives Cannes
Luciana Cani przewodniczącą jury konkursu KTR
Ruszyły zapisy do tegorocznej edycji Young Creatives Cannes
Ruszyły zapisy do tegorocznej edycji Young Creatives Cannes
Marta Frączek, Agnieszka Klimczak, Kuba Sagan i Maciej Waligóra w zarządzie KTR
Marta Frączek, Agnieszka Klimczak, Kuba Sagan i Maciej Waligóra w zarządzie KTR
Dawid Szczepaniak: tegoroczny Polski Konkurs Reklamy KTR pokazuje zespolenie digitalu i ATL-u, warto rozdzielić Grand Prix
Dawid Szczepaniak: tegoroczny Polski Konkurs Reklamy KTR pokazuje zespolenie digitalu i ATL-u, warto rozdzielić Grand Prix