Nagrody KTR 2025 wręczone. Poznaliśmy agencję i reklamodawcę roku

36 złotych, 81 srebrnych oraz 92 brązowych nagród zostało wręczonych w konkursie kreatywności KTR 2025. Agencją Roku zostało DDB Warszawa, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymał McDonald’s Polska.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Nagrody KTR 2025 wręczone. Poznaliśmy agencję i reklamodawcę roku
KTR 2025 lista nagrodzonych

9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Roma w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Ponad 100-osobowe jury oceniało w tym roku 1450 zgłoszeń spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem, wybrano najlepsze z obszarów: Craft, Design, Communication, Technology, Entertainment, Charity, Culture oraz Long term.

KTR 2025 - lista nagrodzonych

Nagrody otrzymali:

1. Communication of the Year przyznano kampanii "Burger Drwala koloruje zimę" stworzonej przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska.

2. Craft of the Year przyznano "Efekt Black" stworzony przez MOON films, Tadeusz Śliwa, Upright Music dla FoodCare.

3. Entertainment of the Year otrzymała kampania "Burger Drwala koloruje zimę" stworzona przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska.

4. Design of the Year otrzymało BNA dla projektu "Bogini urodzaju. Nowa twarz marki Dawtona" stworzonego dla Dawtony.

5. Technology of the Year przyznano kampanii "Burger Drwala koloruje zimę" stworzonej przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska.

6. Charity of the Year otrzymało Saatchi&Saatchi oraz MSL | Zenith | Prodigious za kampanię "Flood-made Billboards" stworzoną dla Stowarzyszenia "Psia Brać".

7. Long Term of the Year otrzymało Gong | MULLENLOWE MEDIA | Game Changer za kampanię "4 lata MIASTA ING w Roblox" dla ING Bank Śląski.

8. Culture of the Year otrzymał Andrzej Dragan za projekt "Futurama 3" stworzony dla Quebonafide.

– "Umysł jest jak spadochron. Nie działa, jeśli nie jest otwarty". Ta myśl jest szczególnie aktualna w dzisiejszych czasach, gdy niemal każdego dnia stajemy w obliczu nowego świata. Otwartość na nowości w technologii, designie, warsztacie i komunikacji, a także otwartość marek na podejmowanie istotnych społecznie tematów – co wyraźnie widać w tegorocznych pracach – świadczą o tym, że nasza branża nieustannie się rozwija, a kreatywność weszła na kolejny poziom – powiedział Maciej Twardowski, przewodniczący KTR, CCO Ogilvy Poland.

Listę wszystkich nagród i nominacji w konkursie KTR można znaleźć na stronie konkursu.

Agencją Roku zostało DDB Warszawa, natomiast nagrodę Studia Projektowego Roku otrzymało Super Super. Reklamodawcą Roku ogłoszono McDonald’s Polska, a MOON Films otrzymała tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Platige Image – Studia Posprodukcyjnego Roku.

Najlepsze agencje reklamowe 2025
Najlepsze agencje reklamowe 2025 © Materiały prasowe
Reklamodawca roku 2025
Reklamodawca roku 2025 © Materiały prasowe
Studio projektowe 2025
Studio projektowe 2025 © Materiały prasowe
Dom produkcyjny 2025
Dom produkcyjny 2025 © Materiały prasowe
Dom postprodukcyjny 2025
Dom postprodukcyjny 2025 © Materiały prasowe

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska