„Kuba Wojewódzki” stracił 140 tys. widzów, ale wróci na wiosnę

Zakończony właśnie jesienny sezon „Kuby Wojewódzkiego” oglądało o 140 tys. widzów mniej niż serię nadawaną rok wcześniej. Stacja TVN w czasie emisji talk-show pozostała jednak zdecydowanym liderem rynku. Wpływy reklamowe wzrosły do 22 mln zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Kuba Wojewódzki” stracił 140 tys. widzów, ale wróci na wiosnę
Kuba Wojewódzki, fot. TVN

15. edycja talk-show „Kuba Wojewódzki” nadawana była we wtorki o 21.30 w okresie od 3 września br. do 10 grudnia br. Jej średnia oglądalność wyniosła 1,44 mln widzów, co przełożyło się na 16,35 proc. udziału w grupie 4+ i 20,10 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Program jesienią tego roku cieszył się o 140 tys. widzów mniejszą oglądalnością niż rok wcześniej. Nadawana wówczas 13. seria talk-show gromadziła średnio 1,58 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 18,94 proc. i 23,36 proc. (więcej na ten temat). Z kolei 14. edycję, którą można było śledzić wiosną br., oglądało 1,65 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,39 proc. i 23,71 proc. (dowiedz się więcej).

Telewizja TVN w czasie emisji „Kuby Wojewódzkiego” pozostała zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Na drugiej pozycji z wynikiem 11,86 proc. znalazła się TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (10,72 proc.; filmy fabularne, mecze piłki nożnej) i Polsat (8,60 proc.; gł. seriale „Kości” oraz „Zdrady”). Natomiast w grupie komercyjnej TVN także był liderem z jeszcze większą przewagą nad drugim Polsatem.

 

Wpływy reklamowe z 15 odcinków jesiennej serii programu wyniosły 22,3 mln zł. Nadawana w analogicznym okresie ub.r. 13. edycja przyniosła z reklam 19,6 mln zł, ale miała dwa odcinka mniej (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Format oglądać można również w serwisie tvnplayer.pl. W tym sezonie po raz pierwszy poza pełnym odcinkiem w internecie był dostępny ciąg dalszy rozmowy, nie pokazywany już na antenie TVN (więcej na ten temat).

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników oglądalności. „Kuba Wojewódzki” jest w naszym top 10 oglądanych pozycji TVN Player. Jeśli chodzi o „Kuba Wojewódzki ciąg dalszy” to pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Chcielibyśmy kontynuować tę formułę - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN.

Kolejna seria talk-show Kuby Wojewódzkiego pojawi się w TVN wiosną 2014 roku.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online