40,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów) kosztuje 30-sek. spot w bloku reklamowym przy pokazywanych w czwartkowe wieczory powtórkowych odcinkach "Kuchennych rewolucji".
Nieznacznie mniej zapłacą reklamodawcy zainteresowani obecnością przy codziennym programie "Uwaga! Koronawirus" emitowanym zaraz po wieczornych "Faktach", a przed serwisem sportowym. W niedziele stawka wynosi 39,3 tys. zł, a w dni robocze - 37,4 tys. zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/99-tys-zl-za-product-placement-program-kuba-wojewodzki-tvn-cennik,7170508069181057a ##
Za reklamę przy "Faktach" trzeba zapłacić 31,3 tys,. zł w niedzielne wieczory i 30,5 tys. zł w dni robocze. Stawki dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio: 31,6 tys. zł i 31 tys. zł, a dla prognozy pogody - 29,2 tys. zł i 30,4 tys. zł.Cena spotu przy programie "Uwaga!" wynosi 27,6 tys. zł w niedziele i 30,9 tys. zł od poniedziałku do piątku. Z kolei na reklamę przy "Milionerach" trzeba wydać maksymalnie 32,6 tys. zł, a w bloku w paśmie "Dzień Dobry Wakacje" - 16,8 tys. zł.

TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy Telewizji Polskiej - ogłosiło ceny reklam na sierpień br.











