„Kuchenne rewolucje” zyskały 100 tys. widzów. Ósma edycja zarobiła 36 mln zł z reklam

Ósmą edycje programu „Kuchenne rewolucje” oglądało 2,46 mln osób, o 100 tys. więcej niż nadawaną wiosną br. siódmą serię. TVN w czasie emisji show zajął drugie miejsce w rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 był już zdecydowanym liderem. Wpływy z reklam wyniosły 35,76 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje” zyskały 100 tys. widzów. Ósma edycja zarobiła 36 mln zł z reklam
Magda Gessler - fot: TVN / Piotr Mizerski

„Kuchenne rewolucje 8” na antenie TVN oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 5 września do 12 grudnia br. Średnia widownia programu Magdaleny Gessler wyniosła 2,46 mln osób., co przełożyło się na 18,47 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 22,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 14 listopada br. Przyciągnął on przed ekrany 2,74 mln telewidzów.

Oglądalność „Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

 

W porównaniu do programu nadawanego wiosną br., ósma edycja „Kuchennych rewolucji” zyskała 100 tys. osób. Wtedy kulinarny show śledziło średnio 2,36 mln oglądających, a jego udział wyniósł odpowiednio 17,28 proc. oraz 20,75 proc. (dowiedz się więcej).

Emitowana jesienią 2012 roku w TVN szósta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła o 160 tys. widzów więcej. Średnia widownia reality-show wynosiła wówczas 2,62 mln osób, a udział uplasował się na poziomie 19,76 proc. w grupie wszystkich widzów oraz 23,83 proc. w grupie komercyjnej (więcej na ten temat).

TVN w czasie emisji odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem całego rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie głównie „Sprawę dla reportera”, co dało jej 18,71 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat („Hotel 52”, „2XL”, „CSI” i filmy fabularne; 11,31 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 6,03 proc.).

W grupie komercyjnej stacja TVN była już zdecydowanym liderem, a dalsze miejsca należały odpowiednio do: Polsatu, Jedynki i Dwójki.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wpływy reklamowe przy emisji „Kuchennych rewolucji 8” wyniosły 35,76 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. były one niższe o ok. 3,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Należy jednak wziąć pod uwagę iż ósmy sezon programu liczył 15 odcinków, a szósty - 13.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online