Labcon i SalesTube obsłużą Sephora Polska w social mediach

Od marca agencje Labcon i SalesTube (Group One) zajmą się kompleksową obsługą Sephora Polska w social mediach. To wynik wygranego przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zespół Labcon będzie odpowiadał za komunikację Sephora Polska począwszy od strategii, poprzez planowanie i realizację kampanii mediowych aż po obsługę kanałów na platformach społecznościowych. Agencja będzie także partnerem klienta w budowaniu strategii social mediowej przy wprowadzaniu nowych marek, wspieraniu mechanizmów prosprzedażowych oraz w komunikacji wydarzeń i eventów marki.  

Działania dla Sephora Polska będą prowadzone w modelu „one social”, w którym content marketing skorelowany jest z działaniami performensowymi. Za obszar paid social w obsłudze nowego klienta odpowiedzialny będzie SalesTube.

Agencja będzie obsługiwać kanały Sephory na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz YouTube.

Poprzednio obsługą Sephora Polska w mediach społecznościowych zajmowała się agencja K2 Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"