'Latający Cyrk Monty Pythona' z Przekrojem i Vivą!

Razem z najbliższym wydaniem "Przekroju" i "Vivy!" (Edipresse)ukaże się pierwsza część "Latającego Cyrku Monty Pythona". Kolejneodcinki będą dołączane co dwa tygodnie do "Przekroju", a kolekcjitowarzyszyć będzie kampania reklamowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Płyta z pierwszymi trzema odcinkami "Latającego Cyrku MontyPythona" ukaże się 21 sierpnia razem z tygodnikiem "Przekrój" idwutygodnikiem "Viva!" w promocyjnej cenie 11,98 zł. Kolejne częścisłynnego serialu w cenie 19,98 zł będą dołączane co dwa tygodnie do"Przekroju". Całość kolekcji, której twarzą jest Piotr Najsztub, asponsorem Bank Zachodni WBK, to cztery sezony liczące ogółem 45odcinków.

Wydaniu towarzyszyć będzie kampania reklamowa obejmująca prasę(tytuły Edipresse oraz 'Gazeta Wyborcza', 'CKM', 'Men's Health','Playboy' i 'Super Express'), radio (m.in. Radio Zet, RMF FM, RadioJazz, Tok FM, Eska Rock), internet (m.in. Wirtualna Polska, Onet,Gazeta.pl, Gadu-Gadu), radiowęzeł w 43 centrach handlowych orazpunkty sprzedaży.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]