Kampania jest oparta na spocie pokazującym kilka „tych momentów z Leszkiem”, w których piwo Lech Premium pomaga nawiązać kontakt, rozładować napięcie albo jeszcze lepiej się bawić. Reklama kończy się sloganem „Pozytywnie wpłynie” od kilku lat wykorzystywanym w komunikacji marketingowej Lecha.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/browary-warianty-bez-alkoholu-nie-sa-reakcja-na-ograniczenia-reklam-piwa-w-telewizji-wroca-spoty-z-przymruzeniem-oka ##
Jest to kontynuacja serii reklam pokazujących pozytywny wpływ promowanego piwa w różnych sytuacjach życiowych. Spoty z lat 2014-2016 pokazywały podróże Leszka Chmielewskiego po różnych częściach świata, natomiast spot z ub.r. obrazował hasło: „Dobrze mieć w sobie coś z Leszka”.
Działania reklamujące piwo Lech obejmują przede wszystkim telewizję, internet, outdoor oraz punkty sprzedaży.

Za obsługę marketingową Lecha odpowiadają agencja reklamowa GPD Agency (kreacja kampanii) oraz dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów).











