„Lego Legends of Chima” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym w 2014 roku, mocno w dół „Monster High”

W ub.r. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów dla dzieci awansował miesięcznik „Lego Legends of Chima”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”, z kolei najwięcej stracił „Monster High”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Lego Legends of Chima” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym w 2014 roku, mocno w dół „Monster High”

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) w 2014 roku wyniosła 49 559 egz. W porównaniu do 2013 roku jego wynik zwiększył się o 11,71 proc. (należy jednak pamiętać, że wszedł on na rynek w listopadzie 2013 roku), zaś tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca czwartego.

Na drugą pozycję spadł magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 48 960 egz., niższym o 11,85 proc. niż rok wcześniej.

Na podium znalazł się jeszcze miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada), który w 2013 roku był drugi. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 47 999 egz., po spadku o 9,72 proc.

Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 11,99 proc. do 43 070 egz. - pochwalić się mógł magazyn „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który awansował z miejsca piątego na czwarte.

Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (również Egmont Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca trzeciego na dziesiąte. Sprzedaż ogółem tego pisma zmalała bowiem o 43,23 proc. do poziomu 29 870 egz.

W grudniu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego tytułu „Lego Legends of Chima” (awansował on z miejsca trzeciego) wyniosła 50 118 egz., po wzroście w porównaniu do grudnia 2013 roku o 8,10 proc. Drugi był miesięcznik „Zabawy i Marzenia z Barbie” (48 740 egz.; do góry o 1,75 proc.).

Natomiast z szóstej na trzecią lokatę awansował „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska; 44 953 egz.; wzrost o 26,46 proc. - największy w zestawieniu).

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Monster High” - było to 43,37 proc. do poziomu 24 628 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji