Firma LEGO Polska rozpoczęła kampanię „LEGO Adults Welcome”, która tym razem skierowana jest wyłącznie do osób dorosłych. Od niedawna firma sprzedaje klocki specjalnie przeznaczone dla dorosłych.
- Od lat obserwujemy, że jest to grupa o bardzo dużym potencjale. Do tej pory klocki LEGO były kojarzone przede wszystkim z zabawą dla dzieci. Teraz chcemy pokazać, że tak wcale nie jest. Stale poszerzamy ofertę dedykowaną dorosłym konsumentom. Zauważyliśmy, że LEGO doskonale spełnia ich potrzeby np. w zakresie aktywności, która relaksuje i daje wytchnienie, ale też rozwija czy pogłębia zainteresowania. Dlatego też komunikację będziemy opierać na konkretnych zainteresowaniach, do których nawiązują różne zestawy LEGO. Jest to np. motoryzacja, popkultura, muzyka czy podróżowanie – mówi Beata Kucejko, marketing director Poland, Ukraine & Baltics w LEGO - Liczymy na to, że przyciągniemy uwagę nie tylko tych osób, które kojarzą markę z własnego dzieciństwa, ale też tych, którzy do tej pory nie mieli powodów do sięgania po klocki.

Pomysłodawcą kampanii jest zespół marketingowe LEGO Polska. Za realizację, planowanie i zakup mediów dla tej akcji odpowiadają Initiative Junior (brand agencji mediowej Initiative, dedykowany obsłudze LEGO) oraz Reprise. Oba brandy należą do grupy Mediabrands.
Działania reklamowe obejmują m.in. niestandardową promocję w TVN Turbo, w ramach której razem z zespołem redakcyjnym stacji i Adamem Kornackim (dziennikarz, kierowca rajdowy) przygotowano specjalne winiety promujące zestawy (materiał video TVNTurbo).Dodatkowo przewidziano również wsparcie video, display, promocję w wybranych magazynach oraz niestandardową współpracę z Onetem (artykuły sponsorowane, sponsoring jednego z odcinków #OnetRANO).
Materiały powstały lokalnie, we współpracy z agencją NetHouse. Za aktywację influencerską odpowiada agencja Ogilvy. Akcja reklamowa potrwa kilka tygodni.











