Lemon Sky z pionem performance marketingowym

Agencja Lemon Sky wyodrębniła w swojej strukturze komórkę wyspecjalizowaną w marketingu efektywnościowym. Kieruje nią Daniel Świątkowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Komórka performance marketingowa agencji Lemon Sky będzie zajmować się obsługą całego procesu interakcji internautów z reklamami w oparciu o dokładną analizę zachowania użytkowników w serwisach. Ponadto będzie pracować nad optymalizacją procesów prowadzących do konwersji i sprzedaży.

W skład nowego zespołu wejdą specjaliści SEM i analitycy pracujący wcześniej w różnych działach Lemon Sky. Kierował nimi będzie Daniel Świątkowski, performance marketing director agencji. - Ta inicjatywa to nasza reakcja na aktualne trendy w biznesie digital, w którym coraz bardziej znaczącą rolę odgrywa reklama w wyszukiwarkach, optymalizacja konwersji i konkretne rozliczanie efektów kampanii - podkreśla Świątkowski.

Lemon Sky do końca maja zaprezentuje nazwę i identyfikację wizualną nowej jednostki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]