Leo Burnett wygrał z Grey Word Wide

Grupa Żywiec zakończyła przetarg na obsługę marki Tatra Pils i Tatra Mocne.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Grupa Żywiec zakończyła przetarg na markę Tatra. Wygrała go agencja Leo Burnett, która przygotuje następną kampanię Tatry.

Od lutego 2003 roku markę Tatra obsługiwał Grey Word Wide. Umowa na obsługę została jednak wypowiedziana, ale jeszcze przez dwa miesiące agencja będzie pracowała dla Tatry.

Grey kontynuuje obsługę innych marek z portfolio Grupy Żywiec: Specjal, Heineken i Freeq.

TATRATatra Pils to klasyczne piwo typu pilzneńskiego o wyraźnym aromacie i orzeźwiającym smaku. Tatra Mocne ma głęboki i zdecydowany smak, wyraźną goryczkę i złocistą barwą i  większą zawartość alkoholu.  Tatra Mocne adresowana jest głównie do dojrzałych mężczyzn o wyrobionym smaku.. Oba warianty Tatry są dostępne w butelkach i puszkach 0,5 l i dystrybuowane są na terenie całego kraju.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+