LG Chocolate na nowym formacie reklamowym 'bottom-layer'

Starcom NEXT wprowadził nowy format reklamowy na potrzeby kampanii LG Chocolate.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Bottom-layer jest reklamą emitowaną pod treścią serwisu. Pozwala na pokazanie innowacyjnych cech reklamowanego produktu i angażuje uwagę internauty.

Starcom NEXT, ten format reklamy wykorzystał potrzeby kampanii telefonu LG Chocolate.

- Chocolate to telefon będący odpowiedzią na najnowsze trendy. Posiada dotykową klawiaturę i nowoczesny wygląd. Cechy te zostały pokazane w kreacji emitowanej 5 lipca na Wirtualnej Polsce. Hasło kampanii to "Obudź go dotykiem" - mówi Adam Wysocki, Managing Director Starcom NEXT.

Za zakup mediów i strategię komunikacji odpowiada Starcom NEXT, który jednocześnie koordynuje, na potrzeby kampanii, prace agencji interaktywnej ARC Worldwide.

Kampania LG Chocolate trwa przede wszystkim w Internecie, ale również w prasie. Czas trwania kampanii to prawie cały lipiec.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"