„Zapomnij wszystko co wiesz o telewizorach” w kampanii LG Signature W7 (wideo)

Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną kampanii nowej linii telewizorów LG OLED - Signature W7. To pierwszy wspólny projekt komunikacyjny agencji i LG Electronics.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Zapomnij wszystko co wiesz o telewizorach” w kampanii LG Signature W7 (wideo)

Koncepcja kampanii koncentruje się wokół hasła „Zapomnij wszystko co wiesz o telewizorach”. Firma zwraca w reklamie uwagę na to, że nowa technologia jest na tyle przełomowa, że nie jest delikatną zmianą, lecz nową jakością i prawdziwym przełomem.

Telewizor LG Signature OLED W7 bowiem tak przylega do ściany, że sprawia wrażenie, jakby w jego miejscu było okno.

W ramach współpracy agencja przygotowała strategię komunikacji projektu i kreacje do trzech spotów internetowych.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę. Nie ujawniają też, ile i jakie firmy brały udział w przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu