Lidia Popiel, Ewa Witkowska, Zuzanna Bijoch, Julia Banaś i Maddie Kulicka w reklamie Tatuum

Marka odzieżowa Tatuum z początkiem września wdraża program dożywotniej ochrony odzieży Tuugether Forever. Wspiera to kampania z udziałem m.in. Lidii Popiel, Ewy Witkowskiej i Zuzanny Bijoch.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Lidia Popiel, Ewa Witkowska, Zuzanna Bijoch, Julia Banaś i Maddie Kulicka w reklamie Tatuum
mat.pras.

− Od lat szczycimy się poziomem reklamacji poniżej 1 proc. Nie poprzestajemy jednak na tym wyniku i chcemy być jeszcze lepsi. Dlatego wprowadzamy gwarancję na nasze ubrania na okres aż 10 lat. Jednocześnie uruchamiamy dożywotnią ochronę serwisową – mówi Paweł Kapłon, prezes Tatuum.

Tuugether Forever to dziesięcioletnia gwarancja na ubrania połączona z usługą dożywotniego serwisu dla członków swojego klubu lojalnościowego Tatuum Tuugether.

Równocześnie rozpoczęła działanie Tatuum Longevity Foundation – fundacja, której misją jest w szczególności wspieranie inicjatyw promujących długowieczność w modzie.

Międzypokoleniowy skład

Do kampanii promującej kolekcję zaproszono międzypokoleniowy skład modelek: Lidię Popiel, Ewę Witkowską, Zuzannę Bijoch, Julię Banaś i Maddie Kulicką.

− Dobierając bohaterki do nowej kampanii, zależało nam, aby czuły modę tak jak my. Na co dzień obcują z esencją mody, jednak wszystkie prywatnie stawiają na ponadczasowe ubrania, wybierają klasykę i wygodę. I jak widać, niezależnie od wieku. I pod tym względem znakomicie pasują do Tatuum — mówi Piotr Kapłon.

Za realizację kampanii byli odpowiedzialni fotograf Łukasz Pukowiec i operator obrazu Łukasz Jaśniak. Nowa kolekcja jesień - zima jest dostępna w sklepach stacjonarnych i online od 26 sierpnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]