− Od lat szczycimy się poziomem reklamacji poniżej 1 proc. Nie poprzestajemy jednak na tym wyniku i chcemy być jeszcze lepsi. Dlatego wprowadzamy gwarancję na nasze ubrania na okres aż 10 lat. Jednocześnie uruchamiamy dożywotnią ochronę serwisową – mówi Paweł Kapłon, prezes Tatuum.
Tuugether Forever to dziesięcioletnia gwarancja na ubrania połączona z usługą dożywotniego serwisu dla członków swojego klubu lojalnościowego Tatuum Tuugether.
Równocześnie rozpoczęła działanie Tatuum Longevity Foundation – fundacja, której misją jest w szczególności wspieranie inicjatyw promujących długowieczność w modzie.
Międzypokoleniowy skład
Do kampanii promującej kolekcję zaproszono międzypokoleniowy skład modelek: Lidię Popiel, Ewę Witkowską, Zuzannę Bijoch, Julię Banaś i Maddie Kulicką.
− Dobierając bohaterki do nowej kampanii, zależało nam, aby czuły modę tak jak my. Na co dzień obcują z esencją mody, jednak wszystkie prywatnie stawiają na ponadczasowe ubrania, wybierają klasykę i wygodę. I jak widać, niezależnie od wieku. I pod tym względem znakomicie pasują do Tatuum — mówi Piotr Kapłon.

Za realizację kampanii byli odpowiedzialni fotograf Łukasz Pukowiec i operator obrazu Łukasz Jaśniak. Nowa kolekcja jesień - zima jest dostępna w sklepach stacjonarnych i online od 26 sierpnia.











