Lidija Vukić odchodzi z LTTM

Z końcem roku Lidija Vukić, partnerka zarządzająca grupy LTTM (do której należą LifeTube, Gameset, TalentMedia) rozstaje się z firmą. Na razie grupa nie informuje, kto przejmie jej obowiązki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lidija Vukić odchodzi z LTTM
Lidija Vukić

O swoje decyzji Lidija Vukić poinformowała w mediach społecznościowych. - Koniec 2021 jest dla mnie końcem jednego bardzo ważnego etapu w życiu. Teraz czas na chwilę odpoczynku w Święta a od Nowego Roku czeka na mnie nowa przygoda - napisała menadżerka na LinkedIn.

- Lidija Vukić samodzielnie podjęła taką decyzję. Była to m.in. naturalna konsekwencja wcześniejszej sprzedaży udziałów , a całość została przeprowadzona zgodnie ze wspólnie wypracowanym planem - tak, aby zachować pełną ciągłość operacyjną. Lidija Vukić była współzałożycielką TalentMedia, jest też współautorką sukcesu LTTM na wielu polach. Obecnie skupi się zapewne na budowie i rozwoju kolejnych nowych projektów - informuje Wirtualnemedia.pl Kamil Bolek, CMO grupy LTTM.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-lttm-biuro-grecja-saloniki-plany-jak-dziala ##

Lidija Vukić w TalentMedia od 2016 roku

Lidija Vukić w zarządzie LTTM odpowiadała od ponad roku za rozwój międzynarodowy, w tym za zbudowanie lokalnych zespołów w regionie CEE oraz na Bałkanach i rozbudową już istniejących, które obecnie zatrudniają łącznie 10 osób.. Zarządzała siecią partnerską TalentMedia od początku jej istnienia (2016 rok). Była operacyjnie zaangażowana w otwarcie oddziałów TalentMedia w Bułgarii (2016r.) oraz w Rumunii (2019r.).

Do Grupy LTTM należą zajmujące się influencer marketingiem agencje TalentMedia, LifeTube i Gamellon (dwie ostatnie zostały przejęte w 2019 roku) oraz kupiona pod koniec ub.r. spółka Gameset.

W trzecim kwartale br. LTTM osiągnął 19,5 mln zł wpływów sprzedażowych (35,5 proc. więcej niż przed rokiem) i 0,98 mln zł zysku EBITDA (po spadku o 3,5 proc.). - Niższy niż rok wcześniej wynik EBITDA jest pochodną gorszej struktury sprzedaży: napędem wzrostów była bowiem głównie lepsza saturacja reklamami na YouTube, a nie produkty o wyższej wartości dodanej, takie jak lokowanie produktów i branded content. Wzrost sprzedaży tych ostatnich pozostaje naszym głównym priorytetem pod kątem kolejnych okresów - wyjaśnił zarząd Mediacapu.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?