W ramach kampanii "Zakupy Robię w Moim Lidlu" sieć przeprowadziła nową akcję specjalną "Welcome to my Lidl", obejmującą TikToka i Instagrama.
Koncept nawiązuje do popularnego programu "MTV Cribs" stacji MTV, w którym gwiazdy pokazywały swoje luksusowe domy. Lidl Polska przenosi ten pomysł do świata zakupów – tym razem influencerzy zapraszają widzów do "swojego Lidla". Efekt? Lekki, zabawny i wciągający format, który pokazuje sieć handlową w zupełnie nowym świetle.

Do udziału w projekcie Lidl Polska zaprosił osobowości telewizyjne, influencerów i twórców internetowych: Krzysztofa Ibisza, Małgorzatę Rozenek-Majdan w duecie z Radosławem Majdanem, Katarzynę Bożek (Fusiałka), Natalię Sisik i Miłosza Muzioła.
W ramach akcji przygotowano dwa rodzaje materiałów wideo. Jeden publikowany jest na profilu Lidl Polska na TikToku, drugi na Instagramie influencera jako post współdzielony z profilem Lidl Polska.
Koordynację projektu zapewnił zespół social media Lidl Polska, koncepcję kreatywną przygotowała agencja Space Cat, a produkcję zrealizowało VCreatives Agency: Beaty Marketing Agency.











