Małgorzata Rozenek-Majdan pokazuje "swojego Lidla"

Sieć sklepów Lidl Polska w ramach akcji specjalnej "Welcome to my Lidl" zaangażowała do współpracy znane osoby. Wśród nich jest Małgorzata Rozenek-Majdan.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Rozenek-Majdan pokazuje "swojego Lidla"
Screen Instagram

Akcja obejmuje TikTok i Instagram - profile Lidla oraz profile osób zaangażowanych w kampanię. Koncept inspirowany jest programem MTV Cribs, a zaangażowani influencerzy pokazują w nim "swojego Lidla".

Akcja stanowi część prowadzonej przez sieć od kwietnia br. kampanii marketingowej "Zakupy robię w moim Lidlu", w której podkreśla, że Lidl Polska oferuje nie tylko atrakcyjne ceny, ale też jakość produktów, uprzejmość pracowników oraz wygodne i sprawne doświadczenie zakupowe. 

Małgorzata Rozenek-Majdan zwraca uwagę na czystość i porządek wyróżniające sklepy sieci Lidl Polska. W kolejnych odsłonach akcji, pojawią kolejne materiały – każda z zaangażowanych w nie osób będzie podkreślała inny benefit kampanii. 

Koncepcję kreatywną akcji opracowała agencja Space Cat, a za produkcję odpowiada agencja VCreatives. Działania koordynuje zespół social media Lidl Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii