Małgorzata Rozenek-Majdan pokazuje "swojego Lidla"

Sieć sklepów Lidl Polska w ramach akcji specjalnej "Welcome to my Lidl" zaangażowała do współpracy znane osoby. Wśród nich jest Małgorzata Rozenek-Majdan.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Rozenek-Majdan pokazuje "swojego Lidla"
Screen Instagram

Akcja obejmuje TikTok i Instagram - profile Lidla oraz profile osób zaangażowanych w kampanię. Koncept inspirowany jest programem MTV Cribs, a zaangażowani influencerzy pokazują w nim "swojego Lidla".

Akcja stanowi część prowadzonej przez sieć od kwietnia br. kampanii marketingowej "Zakupy robię w moim Lidlu", w której podkreśla, że Lidl Polska oferuje nie tylko atrakcyjne ceny, ale też jakość produktów, uprzejmość pracowników oraz wygodne i sprawne doświadczenie zakupowe. 

Małgorzata Rozenek-Majdan zwraca uwagę na czystość i porządek wyróżniające sklepy sieci Lidl Polska. W kolejnych odsłonach akcji, pojawią kolejne materiały – każda z zaangażowanych w nie osób będzie podkreślała inny benefit kampanii. 

Koncepcję kreatywną akcji opracowała agencja Space Cat, a za produkcję odpowiada agencja VCreatives. Działania koordynuje zespół social media Lidl Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"